آلبوم آهنگ بی کلام کلاسیک ایرانی و خارجی


در حال بارگذاری
ZIP - حجم 85 مگابایت
بی کلام
بی کلام
بی کلام
کیفیت: 🔥 کیفیت عالی
قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان

آهنگ بی کلام تاثیر شگفت انگیزی در زندگی ما انسان ها داشته است. از ابتدای پیدایش انسان تا به امروز، میل به شنیدن صداهای منظم که آوایی دل انگیز برای ما ایجاد کند، همیشه ما را سرگرم و هیجان زده می کند. البته اگر ریزبینانه تر نگاه کنیم، می توان ارتباطات بیشتری میان احساسات ما و موسیقی پیدا کرد. مثل غم، شادی، عشق، عصبانیت و ….

شاید در قدیم ابزار و علم ساخت موسیقی کمتر از امروز بود، اما نابغه های بسیاری در دنیای موسیقی بی کلام آثاری درخشان برای ما برجای گذاشتند که شنیدن هر قطعه از آثارشان مو بر تن ایستاده می کند!

مانند موتزارت، که هر اثر آهنگ بی کلام کلاسیک او، مانند یک معجزه گر است که انگشتانش بر روی پیانو حرکت می کند. حال بیایید تا یک سفر کوچک در دنیای هیجان انگیز آهنگ بی کلام کلاسیک داشته باشیم.

سفری در دنیای موسیقی بی کلام، از آلمان تا ایران!

پس از بستن کمربندها، شروع سفرمان را از کشور آلمان آغاز می کنیم. آلمان کشوری غنی از نظر موسیقی بی کلام است و نابغه هایی مانند باخ و بتهوون، ریچارد واگنر و … را در خود پرورش داده است. تمامی اسامی نام برده، متولد این کشور هستند و آثار این افراد در دنیای امروز مانند یک آهنگ بی کلا آرام و جان نواز است که تمام احساسات خوب در درون ما را قلقلک می دهد و به چالش می کشد.

شاید برایتان جذاب باشد که باخ جزو موسیقیدان هایی بود که آثارش به بی نقص ترین موسیقی های جهان تشبیه می شود و با اینکه عمر بلند و بالایی نداشت اما در همان مدت زمان کم، نام خود را جهانی کرد. به شکل کلی، آهنگ بی کلام قدیمی، اسطوره های نامدار بسیاری را به خود دیده است که همچنان تکرار نشده اند.

هر کافه و رستوران، تجربه ی یک سفر به فرانسه و ایتالیا

پس از عبور از کشور آلمان، سری به کشور اسپانیا و فرانسه می زنیم که این روزها برای هر کافه و رستورانی، تعدادی از موسیقی های پلی لیست بی کلامشان، از آرشیو آهنگ بی کلام فرانسوی و اسپانیایی گلچین می شود. این دو کشور شاید ستارگان درخشانی چون باخ و بتهوون که حرف اول را در آهنگ بی کلام جهان می زنند نداشته باشند، اما مسیرشان یک مسیر درست درجهت ماندگار شدن و شنیده شدن توسط مخاطبان جهانی است.

معمولا آهنگ بی کلام در کشورهای اروپایی با سازهای اصلی مثل پیانو، ویولن، گیتار و یا ترکیبی از هر سه نواخته می شود. به طور کلی، آهنگ بی کلام ویولن، آهنگ بی کلام پیانو و آهنگ بی کلام گیتار جزو پرطرفداران ترین آهنگ های بی کلام در جهان شناخته می شوند که مهد تمامی آن ها به اروپا باز می گردد.

و آهنگ بی کلام ایرانی که نظیر ندارد …

اگر بخواهیم ادامه ی سفرمان را به سمت شرق ادامه دهیم، نام ایران و ترکیه و … هم می تواند در ادامه ی لیست قرار بگیرد. ایران با اینکه از نظر ساز و موسیقی یک کشور بسیار غنی و پر آوازه است. اما موسیقی بی کلام ایرانی، آنگونه که شایسته است در سایر کشورها معرفی نشده است. هرچند که نام آوران موسیقی بی کلام ایرانی، این روزها سخت مشغول پیشرفت و تبلیغات موسیقی بی کلام هستند، اما راه زیادی برای شینده شدن آهنگ بی کلام ایرانی در سطح جهان باقی مانده است.

آهنگ بی کلام ترکی نیز، با داشتن نوا و سازهای خاص خودش، یکی از محبوب ترین موسیقی های بی کلام در خاورمیانه به شمار می رود، که می تواند یک انتخاب مناسب برای پلی لیست بی کلام باشد.

با آسیای شرقی، تمرکز و خواب را تجربه کنید!

کشورهای آسیایی دیگر همانند چین، کره جنوبی، ژاپن، تایلند و … نیز بیشترین تمرکز خود را بر روی تولید آهنگ بی کلام برای خواب و برای مطالعه می کنند. اکثر افرادی که تمرکز خوبی برای یوگا، مطالعه و خواب ندارند، کافی است تا سری به آهنگ بی کلام آسیای شرقی بزنند تا تجربه ای جدید از تمرکز و خواب داشته باشند.

حال که سفری به اروپا و آسیا برای آشنایی با موسیقی بی کلام داشته ایم. بیایید تا ببینیم موسیقی بی کلام چرا می تواند برای ما جذاب باشد؟ فضایی که صدای هر خواننده ای را دلنشین تر می کند، در نهایت موسیقی است.

شاید به تنهایی شنیدن صدای یک خواننده برای مخاطب دلنشین باشد، اما قطعا قرار گرفتن یک موسیقی مناسب، تکمیل کننده ی یک آهنگ جذاب خواهد بود.

موسیقی بهترین دفترچه ی خاطرات ذهن ماست!

پس می توانیم ادعا کنیم که نقش موسیقی بسیار پر رنگ است. تا آنجا که حتی بعضی قطعات موسیقی بی کلام، بدون هیچگونه کلامی، با انسان از احساساتی همچون غم و شادی سخن می گویند و گاهی با شنیدن نوای یک آهنگ بی کلام غمگین، گریه می کنیم و با شنیدن یک آهنگ بی کلام تند احساس هیجان و شادی می کنیم. حتی ممکن است آهنگ های کلامی برای رقص نواخته شده باشد که شما را بی اراده از جا بلند کند!

پس دنیای موسیقی بی کلام بسیار بزرگ تر از حد تصور ماست و می تواند تمامی احساسات آدمی را پوشش دهد و برای ما خاطرات را همانند یک تصویر زنده بر جلوی چشمانمان زنده کند.

موسیقی بی کلام نئوکلاسیک، جنبشی بر علیه موسیقی بی کلام کلاسیک

پس از پایان سفرمان، می خواهیم مروری داشته باشیم بر تاریخچه ی موسیقی نئوکلاسیک که این روزها نامش را بیشتر از قبل می شنویم.

این سبک از موسیقی، برمی گردد به دورانی میان دو جنگ جهانی و قرن بیستم. این سبک از موسیقی، به ساده سازی اشاره می کند و هدف هنرمندان و نامداران این سبک، ساده سازی آثار کلاسیک و به روز کردن آن ها به شیوه های تازه تر بوده است. با روی کار آمدن این سبک و معرفی آن، جنبشی از جمع موسیقیدان های سبک نئوکلاسیک شکل گرفت، که باور و هدف اصلی آن ها در آن دوره، پایان بخشیدن به  ساخت موسیقی کلاسیک بود که از دید آن ها تنها برپایه ی عواطف و احساسات بود و نمی توانست کلام انسانی را در ابعاد مختلف بیان کند.

برجستگان سبک موسیقی نئوکلاسیک افرادی هستند چون: موریس راول، استراوینسکی، اینائودی، هیندمیت و ….

سفر پایان یافت اما کلام همچنان باقیست!

امروزه دیگر نمی توان گفت که فقط سبک نئوکلاسیک طرفداران زیادی دارد یا فقط سبک کلاسیک شنیده می شود. بسیاری از افراد در پلی لیستشان هم باخ گوش می دهند و هم قطعاتی از موسیقی راول و استراوینسکی دارند.

حال می توانید کمربندهای خود را باز کنید و از قطاری که مقصد آن گردشی در دنیای آهنگ بی کلام ایرانی و آهنگ بی کلام خارجی خارجی بود پیاده شوید. امیدواریم که از این سفر کوتاه اما پربار لذت برده باشید و اطلاعات بیشتری از آهنگ بی کلام دریافته باشید که با توجه به آن آهنگ های بی کلام بیشتری بشنوید.

سایت بی کلام، ازکلاسیک تا نئوکلاسیک

سایت موسیقی بی کلام تلاش دارد تا آهنگ بی کلام نامداران در این عرصه را در آرشیو خود گردآوری کند. امیدواریم از شنیدن آثار درخشان موسیقی بی کلام ایران و جهان در سایت bkalam.ir لذت ببرید.

دانلود مجموعه‌ی کل آهنگ‌ها به‌صورت جداگانه

شما می توانید آهنگ موجود در این آرشیو را به صورت تک به تک در ادامه دانلود کنید اما برای دانلود یکجا با کیفیت عالی می توانید از طریق دکمه خرید بالا این مجموعه را خریداری کنید.

 

دانلود قطعه شماره ۱

دانلود قطعه شماره ۲

دانلود قطعه شماره ۳

دانلود قطعه شماره ۴

دانلود قطعه شماره ۵

دانلود قطعه شماره ۶

دانلود قطعه شماره ۷

دانلود قطعه شماره ۸

دانلود قطعه شماره ۹

دانلود قطعه شماره ۱۰

دانلود قطعه شماره ۱۱

دانلود قطعه شماره ۱۲

دانلود قطعه شماره ۱۳

دانلود قطعه شماره ۱۴

دانلود قطعه شماره ۱۵

دانلود قطعه شماره ۱۶

دانلود قطعه شماره ۱۷

دانلود قطعه شماره ۱۸

دانلود قطعه شماره ۱۹

دانلود قطعه شماره ۲۰

دانلود قطعه شماره ۲۱

دانلود قطعه شماره ۲۲

دانلود قطعه شماره ۲۳

  راهنمای خرید:
  • آموزش کامل مراحل خرید و دریافت فایل در بخش راهنمای خرید قرار داده شده است.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق بخش پیگیری خرید با ما در ارتباط باشید.

توضیح در مورد کیفیت ها:

  • 🔥 کیفیت عالی: این آهنگ‌ها به صورت تنظیم مجدد پلی بک شده اند و برای اجرا و ضبط در استودیو و از همه نظر عالی هستند.
  • ❤️ کیفیت خوب و کیفیت متوسط: این آهنگ نسبت به نوع اول کیفیت پایین تری دارند اما برای ضبط و اجرا و تمرین هم مناسب هستند و قیمت پاییین تری هم نسبت به کیفیت عالی دارند.
  • 🎤 کارائوکه: این آهنگ‌ها به کمک نرم افزار بی کلام شده اند و بیشتر برای تمرین‌های خوانندگی و در مواردی برای اجرا مناسب هستند.