آرشیو کامل آهنگ بی کلام کودکانه


در حال بارگذاری
ZIP - حجم 58 مگابایت
بی کلام
بی کلام
بی کلام
کیفیت: 🔥 کیفیت عالی
قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان

آهنگ بی‌کلام (به انگلیسی: Instrumental) در حقیقت موسیقی است که بدون دخالت صدای خواننده و شعر توسط آهنگ‌سازان تولید می‌شود. از جذاب‌ترین موسیقی‌های بی‌کلام آهنگ‌هایی هستند که به صورت زنده در استودیو و در حالی که تمامی سازها واقعی هستند، ضبط شده باشد. این موسیقی می‌تواند تاثیرات شگفت‌انگیزی بر روحیه و احساسات افراد بگذارد. ابتدایی‌ترین آهنگ‌های تاریخ صدای عناصر طبیعی بوده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به صدای باد، شرشر آب، صدای پرندگان و … اشاره کرد. هنوز هم نمی‌توان از تاثیرات این موسیقی بر روح افراد غافل شد. زمانی هم که موسیقی بی‌کلام در هماهنگی خود یک شعر زیبا و صدایی خوش لحن را دید، نفوذش را در روح آدمی تا بی نهایت زیاد کرد و تعریف نویی گرفت. امروزه موسیقی در تمام زندگی بشر و برای هر طیفی وجود دارد دیگر هیچ مذهب و تفکری را سراغ نداریم که مخالف موسیقی باشد چون هر تفکر موسیقی خاص خود را پیدا کرده و با آن هماهنگ شده است. گوش دادن به موسیقی، نواختن آن، خواندنش و… درمانی است که استفاده از آن در تمام روزهای سال چه زمان بیماری، چه وقت سلامتی بهترین است.

موسیقی تلفیق صدا و سکوت است که به واسطه داشتن چنین فرمول راحتی می‌توان موسیقی را هم در اختیار استادان بی‌نظیر این هنر دید و هم در دست ساده‌ترین آدم‌ها که با کوبیدن دو شئ به هم از خود ندایی بسازند. آهنگ بی کلام کودکانه هم با توجه به تاثیر آهنک در رشد و نمو ذهن، می‌تواند تاثیر شگرفتی در پرورش کودکانی باهوش‌تر داشته باشد.

تاثیرات موسیقی بی کلام

تخیلی که بر اثر آهنگ‌های بی‌کلام در ذهن ما فعال می‌شود، ما را تشویق می‌کند نه تنها مشکلات خود را حل کنیم بلکه به دیگران نیز یاری برسانیم. موسیقی بی‌کلام همان سبک موسیقی است که از طرف روان‌شناسان بسیاری توصیه شده که تمامی انسان‌ها با هر خلق و خویی به آن گوش بسپارند. این نوع از موسیقی به آن جهت بسیار توصیه می‌شود که فرد را به بهترین سطح از آرامشی که تا کنون تجربه کرده است، می‌رساند و به او کمک می‌کند روان راحت تری داشته باشد. حتی تداوم پرداختن به این سبک باعث تغییر در روحیه انسان و شاید هم ارتقای آن شود. آهنگ بی کلام علاوه بر تاثیر در بزرگسالان می‌تواند در کودکان هم تاثیرگذار بشاد، بنابراین از آهنگ بی کلام کودکانه هم غافل نشوید.

افزایش کارایی

گوش سپردن به موسیقی بی کلام موجب می‌شود تا تمرکز انسان به کار جلب شود و فارغ از هیاهوی دنیای پیرامون خود، تنها برای کار خود تلاش کند و بر روی آن تمرکزی دوچندان داشته باشد. بسیاری از افراد در مواقع کار و فعالیت و یا مواقعی که نیاز به تمرکز دارند، آهنگ‌های باکلام را انتخاب و پلی می‌کنند که این امر بسیار اشتباه است، زیرا آواز موجود در آهنگ می‌تواند باعث از دست رفتن تمرکز و کاهش کارایی و افت عملکرد شود. موسیقی بی‌کلام باعث جهش دادن به تفکرات و تصویرهای ذهنی می‌شود و راندمان کاری را به شدت افزایش می‌دهد.

پرورش روح و روان

موسیقی بی‌کلام در فعالیت‌هایی مانند ورزش، مدیتیشن ، یوگا، ماساژ و… نقش پررنگی دارد زیرا این نوع موسیقی می‌تواند ذهن را از هرگونه افکار مزاحم پاک کند، شما با شنیدن موسیقی بی کلام می‌توانید هرآنچه دوست دارید را به هر صورتی که تمایل دارید تصور کنید. همین امر سبب پرورش فکر و ذهن و آرامش فکر و خیال شما می‌شود.

موسیقی با کلام یک حس را مستقیم به شما منتقل می‌کند. اگر آهنگ غمگین باشد می‌تواند کلمات منفی خواننده را در عمق جان شما بنشاند و … . اما موسیقی بی‌کلام حسن بزرگی دارد و سبب می‌شود شما با خیالی آسوده بر روی موضوعات مورد علاقه‌تان تمرکز کنید. بر همین اساس آهنگ بی کلام کودکانه مناسبترین انتخاب برای کودکان است زیرا می‌تواند به پرورش خلاقیت آنها کمک کند.

شنیده شدن ملودی

وقتی کلامی وجود نداشته باشد فرصت این را پیدا می‌کنید که از خود موسیقی لذت ببرید. می‌توان به راحتی آکوردها، ملودی‌ها، ریتم و طراحی کلی یک موسیقی را گوش کرد و از آن لذت برد.

این دلیل شاید یک دلیل بسیار قانع کننده باشد تا به سمت موسیقی بی کلام بروید و لحظاتی هیجان انگیز و سحرآمیز را با آن تجربه کنید.

تاثیر موسیقی بی کلام بر کودکان

موسیقی همواره تاثیرگذار است و این تأثیر تنها بر روی بزرگسالان نیست بلکه بر روی نوزادان و کودکان نیز وجود دارد. برای مثال لالایی‌ها سابقه اثبات شده‌ای را در تسلا و تسکین کودکان دارند. موسیقی می‌تواند برای والدین به خصوص یک تازه مادر هم مفید باشد چرا که این قدرت را دارد که روحیه را بهتر کند و اعصاب را تسکین دهد. موسیقی همچنین به ایجاد پیوند عاطفی بین کودک با والدینش کمک می‌کند و همچنین موسیقی گاهی بخشی از درمانی است که برای نوزادان زودرس انجام می‌شود  به این دلیل که برخی از پژوهش ها، گوش نواختن نوزاد به موسیقی را، به وزن‌گیری نوزادان زودرس ارتباط داده‌اند. آهنگ بی کلام کودکانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کودکان است.

 همچنین در یک پژوهش مشخص شد که کودکانی که در هفته ۳۴ بارداری، برای آن‌ها لالایی ضبط شده و و آن لالایی را پخش کرده‌اند ، مدت کوتاه تری را در بیمارستان ماندند و زودتر مرخص شدند، به جای اینکه تفریح معمول برای کودک نشستن پای تلویزیون یا بازی‌های موبایل باشد، توانایی گوش کردن به موسیقی و ساز زدن را در کودکان ایجاد کنید. اما هیچ وقت سعی نکنید که آن‌ها را به زور و برخلاف میلشان مجبور به یادگیری و نواختن یک ساز کنید؛ زیرا همان‌قدر که موسیقی می‌تواند تاثیرات خوبی را بر روی آن‌ها بگذارد به همان میزان هم یادگیری به زور موسیقی، نتایج بدی خواهد داشت. سعی کنید آهنگ‌های ویژه‌ای را به زمان قبل از خواب کودکان اختصاص دهید. شنیدن لالایی‌ها برای این زمان بسیار عالی هستند موسیقی‌های آرام، ملایم و بی کلام می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند. صدا و ضرب موسیقی آرام باشد بسیاری اعتقاد دارند که با استفاده از موسیقی می‌توان هوش کودکان را نیز افزایش داد. موسیقی سه بخش مهم از وجود کودک را به صورت همزمان به تکاپو می‌اندازد و آن هم عقل، احساس و جسم او است. تحقیقات نشان داده است که گوش دادن منفعلانه به موسیقی کودکان را باهوش‌تر می‌کند، یعنی اگر از سنین پایین کودک را در معرض موسیقی قرار دهید، به روند رشد ذهنی او کمک بسیاری کرده اید.

انواع مختلفی از آهنگ بی کلام کودکانه وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای کودکتان استفاده کنید.

  • آهنگ‌های بی کلام شاد
  • آهنگ‌های بی کلام ورزشی
  • آهنگ‌های بی کلام خارجی
  • آهنگ‌های بی کلام برای خواب (لالایی)
  • آهنگ‌های بی کلام مذهبی

همچنین شما می‌توانید از این آهنگ بی کلام کودکانه برای مقاصد مختلف مانند جشن الفبا، ورزش کردن کودک، پاورپوینت‌های کودکان، کلیپ‌های مدرسه، بازی ها، قصه گویی، روز مادر، کلاس‌های درسی، جشن قرآن و نمایش‌های کودکانه استفاده کنید.

دانلود مجموعه‌ی کل آهنگ‌ها به‌صورت جداگانه

شما می توانید آهنگ موجود در این آرشیو را به صورت تک به تک در ادامه دانلود کنید اما برای دانلود یکجا با کیفیت عالی می توانید از طریق دکمه خرید بالا این مجموعه را خریداری کنید.

دانلود قطعه شماره ۱

دانلود قطعه شماره ۲

دانلود قطعه شماره ۳

دانلود قطعه شماره ۴

دانلود قطعه شماره ۵

دانلود قطعه شماره ۶

دانلود قطعه شماره ۷

دانلود قطعه شماره ۸

دانلود قطعه شماره ۹

دانلود قطعه شماره ۱۰

دانلود قطعه شماره ۱۱

دانلود قطعه شماره ۱۲

دانلود قطعه شماره ۱۳

دانلود قطعه شماره ۱۴

دانلود قطعه شماره ۱۵

دانلود قطعه شماره ۱۶

دانلود قطعه شماره ۱۷

دانلود قطعه شماره ۱۸

دانلود قطعه شماره ۱۹

  راهنمای خرید:
  • آموزش کامل مراحل خرید و دریافت فایل در بخش راهنمای خرید قرار داده شده است.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق بخش پیگیری خرید با ما در ارتباط باشید.

توضیح در مورد کیفیت ها:

  • 🔥 کیفیت عالی: این آهنگ‌ها به صورت تنظیم مجدد پلی بک شده اند و برای اجرا و ضبط در استودیو و از همه نظر عالی هستند.
  • ❤️ کیفیت خوب و کیفیت متوسط: این آهنگ نسبت به نوع اول کیفیت پایین تری دارند اما برای ضبط و اجرا و تمرین هم مناسب هستند و قیمت پاییین تری هم نسبت به کیفیت عالی دارند.
  • 🎤 کارائوکه: این آهنگ‌ها به کمک نرم افزار بی کلام شده اند و بیشتر برای تمرین‌های خوانندگی و در مواردی برای اجرا مناسب هستند.