آهنگ های بی کلام سریال پوست شیر

امتیاز 4.40 ( 10 رای )

آهنگ های بی کلام سریال پوست شیر

یکی از این سریال های خانگی موفق، سریال پوست شیر است که پخش آن از شهریور سال ۱۴۰۱ آغاز شده و تاکنون دو فصل آن پخش شده است. این سریال در طول زمان پخش خود توانسته نظر مثبت مخاطب را جلب نماید. یکی از مهمترین عواملی که در موفقیت این سریال می تواند تاثیر داشته باشد، موسیقی آن است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

آهنگ بی کلام تیتراژ سریال پوست شیر

کلیه موسیقی های سریال پوست شیر را آهنگساز و طراح صدای چیره دست بامداد افشار ساخته است. او برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر بابت موسیقی متن سریال پوست است. همچنین موسیقی متن سریال های قورباغه، یاغی، نوبت لیلی، روزی روزگاری مریخ، رهایم کن و ده ها فیلم سینمایی بلند و کوتاه، مستند و تئاترنیز در کارنامه ایشان به چشم میخورد.

در ساخت این موسیقی نوازندگان زیر نقش داشته اند:

ویولنسل و کُر: نیوشا قربانی

ویولن، ویولن آلتو، پیانو نمدی : آسو کهزادی

پیانو الکتریک: نیلوفر قربانی

گیتار باس: پویا شمالی

پرکاشن: آرش والی

کلارینت: علی انوری

ترومپت: ماهان محمدی

تیتراز ابتدایی سریال پوست شیر

لینک دانلود

تیتراز پایانی سریال پوست شیر

لینک دانلود

آهنگ های میانی سریال پوست شیر

بامداد افشار آهنگساز سریال پوست شیر است. افشار آهنگسازی فیلم هایی نظیر «نوبت لیلی»، «یاغی»، «روزی روزگاری مریخ»، فیلم “پوست” و … را در کارنامه هنری خود دارد. موسیقی سریال پوست شیر کاری بسیار عالی است و افشار در ساخت آن از فیلم «اینتراستلار» الهام گرفته است.
آهنگ های میانی این سریال که از ساخته های بامداد هستند، با محتوای فیلم همخوانی بسیاری دارند، همین امر سبب شده است تا بیننده بتواند به واسطه این آهنگ ها به خوبی با سریال ارتباط برقرار نماید.
در ادامه بی کلام دو آهنگ میانی این سریال قرار داده شده است.

آهنگ بی کلام میانی اول

آهنگ بی کلام میانی دوم

آهنگ بی کلام پوست شیر از ابی

این آهنگ دقیقاً در جایی پخش می شود که ساحل به همراه پدر خود نعیم سفر خود را به شمال آغاز می کنند و نعیم این آهنگ را در ماشین قدیمی خود پخش میکنند و هر دو سر خوش از این سفر اما نمی دانند چه چیزی در انتظارشان است.

در فصل سوم سریال پوست شیر هم دقیقاً در جایی که ساحل به سختی از دست آدم ربا جان سالم به در میبرد این آهنگ پخش می شود. پدر و مادر و صدرا و ساحل در ماشین در حال رفتن هستند و همه سرخوش از بازگشت ساحل غافل از اینکه آدم ربا به دنبال آن هاست. و در یک چشم به هم زدن در حال موزیکی پوست شیر از ابی در ماشین پخش می شود این شادی تبدیل به غمی بزرگ می شود. آدم ربا با موتور به دنبال آنهاست و به سمت ساحل شلیک می کند.

پوست شیر نام یکی از آهنگ های خواننده معروف، ابی است. این آهنگ بی کلام زیبا، با بالاترین کیفیت در سایت بی کلام موجود است. در قسمتی از ترانه این آهنگ، ایرج جنتی عطایی چنین سروده است:

قلب تو قلبِ پرنده، پوستت اما پوست شیر
زندونِ تنو رها کن، ای پرنده پَر بگیر
اون ورِ جنگل تن سبز، پشت دشت سر به دامن
اون ورِ روزای تاریک، پشتِ این شبای روشن
برای باور بودن، جایی شاید باشه شاید
برای لمس تن عشق، کسی باید باشه باید

آهنگ منم از مجید رضوی در سریال پوست شیر

در یکی از سکانس های سریال پوست شیر صدرا که خیلی از نبود ساحل و خاطرات آن آشفته است. به یاد ساحل میافتد و در این سکانس صدرا با هندزفری برای ساحل آهنگ منم از سریال پوست شیر را پخش میکند. وقتی ساحل از او می پرسد چرا این آهنگ را قبلاً ندادی صدرا با نگاهی عاشقانه می گوید میخواستم تو این آهنگ را گوش دهی تا من نگاهت کنم. ویدئو این سکانس را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

مجید رضوی از خوانندگان جوان و خوش صدای کشورمان است که کارهایش غالبا مورد استقبال قرار می گیرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این کار هم بر عهده خوده مجید رضوی بوده است. برای دانلود بی کلام این آهنگ زیبا، با بالاترین کیفیت موجود می توانید به “ آهنگ بی کلام منم از مجید رضوی” مراجعه نمایید.

در قسمتی از متن این ترانه چنین آمده است:

آخ که چقدر با تو پشتم پره
راستی نگفتم چه موهات خوش رنگ شده
نمیدونی چقد دوست دارم تورو
تو نمیدونی تا اومدی چه خبری شدو
یه حال عجیبی با تو میپیچه تو تنم
تو واسه منی حرف بزن باهام، دست بکش رو سرم
اونیکه واقعی عاشقته، منم، منم، منم

آهنگ بی کلام تنها شدم از اشوان در سریال پوست شیر

در سکانس دیگری از سریال پوست شیر جایی که رضا پروانه از مژگان میخواهد تا برای پیدا کردن طناز تتو کار بالاشهر به او کمک کند. صدرا و مژگان در ماشین منتظر می مانند صدرا که لحظه ای از یاد خاطرات ساحل عشق از دست رفته اش خلاص نمی شود بسیار غمگین است. مژگان از صدرا می خواهد تا موسیقی ماشین را تغییر دهد و صدرا آهنگ تنها شدم از اشوان را پخش می کند. شما می توانید ویدئو این سکانس را ادامه مشاهده کنید.

اشوان یکی از خاص ترین و صاحب سبک در موسیقی کشورمان است. موسیقی و ترانه آهنگ تنها شدم سروده و ساخته ی خود اوست. برای دانلود بی کلام این آهنگ زیبا، با بالاترین کیفیت موجود می توانید به “آهنگ بی کلام تنها شدم از اشوان” مراجعه نمایید.

در قسمتی از متن این ترانه چنین آمده است:

رفت و تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارم و از خودم بیخودم
اونکه دیر اومد و زود به قلبم نشست
رفت و با رفتنش قلب من رو شکست
انگاری قسمته، فاصله از همو
هر جا میری برو، ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خودم، از خدا، از همه

آهنگ های بی کلام در سکانس عاشقانه صدرا و ساحل (فال آهنگ)

در سکانسی صدرا در حال که بسیار غمگین از نبود ساحل است به خارج از شهر می رود و یاد خاطره ای میافتد که در همین مکان با ساحل داشت. در حالی که آهنگ ستاره حمید عسکری در زیر صدا پخش می شود، ساحل به صدرا پیشنهاد یک بازی و به نوعی یک فال میکند. به این ترتیب که هر کس عددی را انتخاب کند و به همان تعداد موزیک ها را به عقب یا جلو ببرد و هر کس موزیکی که پخش کرد حرف های خواننده حرف های آن شخص به طرف مقابل است.

یه روز تو زندگیم بودی، همین جا رو به روم بودی
اما آرزوم نبودی

فکر می کردم از آسمون، باید بیاد یه روزی اون
تا آرزوم بشه تموم

یه اشتباهی کردمو، دل تو رو شکستمو
نمی بخشم خودمو

حالا پشیمون شدمو، میخوام تو باشی پیشمو
حق داری که نبخشیم

ابتدا ساحل انتخاب می کند و آهنگ خواهم تو شوی مجبوب دلم از فریدون فروغی پخش می شود. صدرا آهنگ تب تلخ احسان خواجه امیری را پخش می کند و ساحل از مضمون ترانه مقداری ناراحت می شود.
نوبت که به ساحل میرسد آهنگ یار قدیمی از مسعود صادقلو پخش می شود که باز هم مضمونی عاشقانه و زیبا دارد.
میدونی، این دیوونه کیه روبه روت
اونی که، عشقت شده همه آرزوش
میفهمی، زندگیم وابسته س به تو
همه جا جار بزن، عشقِ منی تو
عشقِ منی تو
دوباره نوبت به صدرا میرسد که باز هم بدشانسی می آورد و آهنگ یعنی تموم از روزبه بمانی که محتوای بسیار تلخی دارد از پلیر ماشین پخش می شود. این بار ساحل خیلی ناراحت می شود و صدرا به او می گوید که به فال اعتقادی ندارد. و صدرا آهنگ به درک از علی عبدالمالکی را پخش می کند و فضا دوباره شاد می شود.

داستان سریال پوست شیر

پوست شیر داستانی درام، جنایی دارد. داستان این فیلم در رابطه با مردی به نام نعیم است که پس از ۱۵ سال از زندان آزاد شده و به دیدار خانواده اش می رود. نعیم دختری به نام ساحل دارد که تصمیم می گیرد با پدر به سفر شمال بروند. در سفر شمال، ساحل به نعیم می گوید که قرار است به زودی از کشور خارج شوند. هیمن امر سبب می شود تا این دو به تهران بازگردند. اما در مسیر بازگشت، نعیم از ماشین خارج شده و در کنار رودخانه بیهوش می شود. زمانی که نعیم به هوش می آید، متوجه ربوده شدن ساحل می شود و مدتی بعد با جسد ساحل مواجه می شود. این اتفاق، آغاز داستان سریال است که طی آن نعیم و دوستش رضا، به دنبال قاتل یا قاتلین ساحل هستند.

کارگردان این سریال جمشید محمودی است، رضا بهاروند و جمشید محمودی نویسندگان این سریال هستند. از جمله بازیگران این سریال می توان به هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی اشاره نمود.

183310 بازدید

 برچسب ها: